Sen ve ben, hâlâ iki aşık

 


"Sen ve ben, yeniden doğacağız

Gelecekte başka bir yer başka bir zamanda

Hindu kardeşlerimizin tüm söyledikleri doğruysa

Uçan nesneler çağında

Sen ve ben, hâlâ iki aşık

Ve birbirimize diyeceğiz ki

O zaman da seni seviyordum şimdi de seviyorum

Çünkü yine eğlenceyi bulacağız

Yine görkemli kumarhaneleri gezeceğiz

Yine aya uçuracaksın beni

Belki de beni uçurduğun o ay

Phobes  veya deimos olacak

Riger 9 yıldızından medyum kurtçuklar

Yaptığımız her şeyi kontrol edecekler

Önceden yaşadığımızı düşünmemizi sağlayacaklar

3010 yılında tıpkı 1962 gibi

Fazla bir değişiklik bekleme, dostum

O zaman da böyleydi, şimdi de"

Futurama: Into the Wild Green Yonder

edit: omertalha

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. şiir simpsonsların yapımcısının futurama isimli fütürist çizgi disisinde geçiyor. Robotların insanların, uzaylıların ve mutantlarin yaşadığı galaksiler arası evrende geçiyor. Şiirde kullanılan motifler de dizide kurgulanan bu evrenle alakalı olduğu için anlaşılmaz gibi duruyor. Dizi eleştiri ve göndermelerle dolu sanırım şiirde teknoloji ne kadar gelişsede bazı şeylerin değişmeyeceği vurgulanıyor. Diziyi çok severim bu kısımda hoşuma gittiği için paylaşayım dedim:)

      Sil
  2. Aklıma ingilizce derslerine girdiğim zamanları getirdiniz...Nüktedan Hanım bu arkadaş sanırsam bu şiirinde geleceğinde kendisine apayrı bir yer hazırladığı hayallerinin sahibesine sesleniyorr..Belki bir gün bu mısralara denk gelirse eğer diye...😉

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DÜELLO

"-et"

Berceste Kitaplar