Aman Sanrım!

 


Beyaz tülbentimi sarkıttım,

Ara sıra daldığım düşüncelerin arasına,

Bulanık fotoğrafıma baktım,

Duvara asılmayı bekleyen fotoğrafıma en boğazından,

Sütü gördüm, ocakta, kısık ateşin üstünde,

Yaymıştı kokusunu, loş ve nemli odaya,

Cinlerin, düğüne davet etmek için kapımı tıklattıkları gece,

Tırstım, ürktüm, irkildim.

 

Kazandan başını uzatıp bağırıyor kızgın ejderha,

Bilir misiniz?

Sessiz odalar da birdenbire yayılır hayali varlıklar

Kıs kıs güler ruhlar, gulyabaniler,

Haykırırlar odanın bir ucundan köpek başlı ihtiyarlar,

Düşünceler karışır başka başka düşüncelere,

Ne yapabilir insan o an?

Saklandım perde arkalarına, titrek ve heyecanlı

Tırstım, ürktüm.

 

Odamda yalnızca delilere mahsus sanrılar,

Çam kozalakları, bedevi marşları

Genç bir deve hörgücü bana yaklaştı,

Ve ben bir elmayı onun üstüne koyarken,

Ötekini kendi başıma koydum,

On kez seslendim ''ey genç deve hörgücü'' diye

Elma kızıla döndü

Tırstım.


Yazan: Zafir Uyaralp      24.11.22     

Esenler / İstanbul

*Her hakkı mahfuzdur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DÜELLO

"-et"

Berceste Kitaplar